Brorsan lagar käk!

Grabbarna kom förbi mig en sväng och nu sitter jag hemma hos min bror och chillar. Han lagar mat, skönt att jag slipper göra det idag hihi. Har inte satt igång med plugget än, så jag måste ta och göra det. Denis ska hjälpa mig :) Har inte så mycket mer på hjärtat så vi hörs väl senare eller imorgon.


FRÅGA: varför flyttade du hem ifrån redan 17 bast ?
SVAR: Det är egentligen lite personligt, men jag hade problem med min mamma. Vi kom inte överrens så jag valde att komma bort ifrån henne och köra mitt eget race. Jag uppmanar inte någon att flytta hemifrån i tidig ålder för man får växa upp väldigt snabbt, man ska bo hemma så länge man kan. Men jag och min mami har fått jordens bästa kontakt. Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!