Vaknade till Denis vackra voice

Homo denis ringde och väckte mig och jag är faktiskt inte förbannad över det. Han ringde och sa att han inte kommer hem ifrån eksund och att han var skit rädd igår för att det spökade där borta. HAHAHAH tro mig jag skrattade åt han. Han och Tobbe ska promenera hem stackars. Hoppas att någon hämtar dem sen istället :)
-
Här sitter jag i alla fall och kikar runt på facebook lite, dricker kaffe och ska snart dra fram dammsugaren och dra en dans med den. Här ska det städas, skuras och hela köret! Nej nu ska jag fortsätta att prata med min prinsessa rose innan jag drar igång här. Hade bäst mina vänner.
-
Bjussar på en gammal bild.

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!