Ush fy och blä

Rose följde med mig hem efter skolan som den ängeln hon är och hjälpte mig med tvätten, nu har hon just gått och jag är snart klar. Har även dammsugat och diskat, duktig selmii! Sitter här och äter lite nu, har bara ätit en macka idag. Äcklig ärtsoppa var det i skolan, blä! Ska ner gå ner till tvätten och hämta upp de sista sedan ska jag fixa mig och sticka till mami som fyller år idag. Sen måste jag hem och plugga. Kill me!

Ok, Krya på dig Ponja och ta hand om dig :) Pussar ♥

Jag mår inte heller sådär jätte bra, psykiskt.. Det har hänt rätt mycket och igår så tränade jag så jag har ju ont i kroppen också, men träningsvärk är bra så det gör mig inget. Eller jo. När jag ska bära 100 kg tvätt gör det jävligt mycket :( Aja, avrundar här. Hade bäst!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!