TISDAG

Hej på er! Igår somnade jag innan kl 21:00 så imorse när alarmet ringde var jag jätte pigg. Kändes superskönt! Drog till skolan och sista lektionen fick vi sluta en och en halv timme tidigare. Super bra ny lärare har vi fått i vård och omsorg hahah!
-
Drog ner på stan en sväng med mina pinglor och nu sitter vi hemma hos mig med en varsin power king. Körde nyss en videoblogg, den andra delen av frågestunden så den kommer upp här snart. Kika in snart igen!
-
Nu ska vi sätta igång att plugga inför ett prov som vi har imorgon. Vid 6 tiden kommer min kontaktperson hit en stund. Sedan kommer denispenis och underhåller oss en stund och efter det ska vi fortsätta att plugga igen.
Aja vi hörs lite senare. PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!