Tänkte bara säga god natt!

Anonym: HAHA Asso orka att du ska härma din brurs flickvän med allt du skriver
Svar: För det första har inte min bror någon flickvän! Och för det andra öppnar jag ALLTID ett inlägg först innan jag läser andras bloggar. Det du säger kan jag inte koppla ihop med någonting, sorry :)
-
God kväll peps! Vet egentligen inte varför jag öppnade detta inlägget, antagligen för att säga god natt. Imorgon drar träningen igång. Kickar till gymmet direkt efter skolan, detta feels good asså! Känner mig riktigt taggad :) Jag har fått mitt tränings-schema och ska börja träna 3 gånger i veckan och sedan efter en månad ska jag köra 5 dagar i veckan. Detta kommer bli grymt. Tack min stjärna ♥
-
Nu ska jag alldeles strax lägga mig, alarmet ringer 6.30. Blä! Natti natti mina vänner vi hörs imorgon igen.

Kommentarer
hanna

du verkar vara en kaxig tjej , inget illa menat men tagga ner ..



2011-11-21 @ 17:12:44
maya

vad roligt att du ska börja gymma! jag gymmar själv, kan vara skönt att få insperation av andra när man själv är less på träningen, lär klicka in på din blogg dubbelt så många gngr nu, hehe. iaf kämpa på, det klarar du!:)



2011-11-21 @ 19:25:36
Anonym

kan du inte skriva ner din tränings schema :D



2011-11-21 @ 22:50:16


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!