Tänk inte kör bara

Hej lördag! De flesta var ute igår antar jag, seg morgon? hihi jag mår toppen. Jenita sov hos mig inatt, mycket prat och skratt. Minns inte när hon drog imorse för jag sov vidare. Sitter här med ett stort glas kaffe och två ostmackor.

Idag vet jag inte vad jag ska göra, det känns som att det skönaste vore att ligga och kolla på film efter film. Men Jenni ville att jag skulle komma till henne och festa lite. Orkar man? Det är skola om två dagar och egentligen borde man bara ta det lugnt, dessutom börjar ångesten sakta krypa på. KNAS. Nej nu är det bara att tuta och köra i skolan som gäller. Ska sköta mig galant och inte missa lika mycket som innan. Som jag alltid säger "Tänk inte kör bara"

Igår kom super-sköna-bönan-Sofia hem ifrån Danmark, så idag får jag besök av ingen mindre än Homot själv. Har saknat den bitchen som fan kan jag lova. Man blir alltid på gott humör i hennes närvaro och hennes skratt är bara för roligt HAHA. Det märks att jag saknat henne visst? Bästa Sofia! ♥

Det sjuka är att våran trio är fortfarande inte hel. När jag och T är hemma är inte S hemma och när jag och S är hemma, är inte T hemma.  Tamara har stuckit till Borås/Gbg/Gislaved. Jag pallade inte hänga med denna gången. Jävla Tamara haha! ♥

Sofiiiiluu!


Kommentarer
Sofia.

Har saknat dig med som fan! det var underbart att äntligen få chilla på ditt golv igen-haha! Bästaste bästa selma! <3



Btw, bilden är sååå inte okej!



Blogg: http://wuupwuuup.blogg.se/
2011-11-05 @ 23:40:15


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!