Ta tag i saken! ASK HIM

Hej jag har en fråga till dig, jag är tillsammans med en kille och det är så att han brukar gilla och komentera andra tjejers bilder, är det okej,? gillar han dom tror du?, vad ska jag göra? . / en rätt så osäker person.
-

Hello! Alltså så som jag förstår handlar det inte om "vänskapliga-kommentarer" utan mer flörtigt och det skulle inte jag acceptera. Det är dig han är med och det betyder att han ska hålla sig till dig, kvittar om det bara är ord över facebook. Han är tillsammans med dig av många fler anledningar och den största anledningen är förmodligen att han älskar dig. Varför skulle han gilla andra? Han tycker nog mer om spänningen att kommentera andra, killar är faktiskt såna. Han vill antagligen också få respons tillbaka trots att han har dig..

Fråga honom om han skulle tycka det var okej att du kommenterade olika killar som såg bra ut. Be honom sätta sig in i din situation och förstå hur du känner. Ni måste prata med varandra. Sätt en gräns!



Kommentarer
anonym

hej, jag brukar oftast läsa din blogg, den e bäst=).jag undrar om du skulle kunna svara på denna fråga? det är såhär att jag var tilsammans me en kille. han var underbar o allting men nu är det så att vi inte kan vara tillsammans, jag trodde de skulle vara ja o han till the end.. men han säger att de inte går (han säger att de är för religionen & för vi bor förlångt från varandra.) Jag älskar han så mycket att jag skulle kunna göra allting för honom. han brydde sig från början när ja åkte från honom, han skicka sms men nu han skiter i mig HELT. försöker han komma över mig eller glömma mig? han säger att han älskat mig o sen säger han att han inte gjort ,att allt va ett spel.. vad ska jag göra?

tacksam för svar,



2011-12-08 @ 22:58:48


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!