SVAR

Ana-marija: varför umgås du inte längre med gabbe, "soshki" och resten av dina grabbar? :o :/ vad jag vet så va ni ganska nära eller? P.s du e jätte vacker! Sköt om dig :*
-
SVAR: Jag umgås fortfarande med Gabi, träffade han senast i förrgår faktiskt! Shoshki umgicks jag med mycket i somras som du verkar minnas och den killen är verkligen guld värd! Men han har jobb/skola och jag är så otroligt trött efter skolan så det har liksom bara blivit så. Men båda vet att vi kan ringa varann när vi vill. Han har hjälpt mig mycket :) Att jag umgås mer med Gabi har nog mycket med att göra att vi umgås mer med samma folk :) Tack puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!