Söndag

Igår stack jag förbi minneslunden och hälsade på moster och Danne, tände ett varsitt ljus åt dem som jag hoppas värmer dem i den kalla kylan. Saknar er!!

Efter det drog jag till kusin och kollade på film. Nu sitter jag hemma hos brorsan och lagar mat. Vi ska göra Deniz & Selmas köttfärssås special med alla möjliga goda ingridienser haha. Senare ska jag träffa min Snäcka Tamara som idag kommer hem ifrån Borås. Gött! Nej nu ska jag springa ut i köket igen för jag känner på mig att vilken minut som helst kommer brorsan skrika om att jag måste hjälpa till haha.

Jag hör av mig lite senare när jag kommer hem, ska försöka börja lägga ut dagens outfit också. Men bara kanske, ni vet att jag inte orkar lägga in bilder varje dag. Men ett försök är det värt! Hade bäst så länge, mwah.

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!