SÖNDAG

Hello söndag! Fan vad skönt att vakna upp och inse att det inte är skola imorgon :) Studiedag yey! Igår fick jag och Tamara för oss att bara sätta oss på ett tåg någonstans långt härifrån, vi gick in på sj.se men hittade inga jävla tåg så till slut drog vi till eneby och umgicks med Sofia & Josie, Rose hängde med också. Vi körde "jag har aldrig" och där kom många sanningar fram HAHA ;) Vi hade det riktigt trevligt måste jag säga, med mycket skratt. 
-
Idag ska vi inte göra mycket, inte jag i alla fall. Ska sola och sedan hem och städa. Imorgon är det en stor fet pluggdag på G. Har 3 prov att göra på tisdag. Wish me luck :) 
-
Senare kommer nog lite bilder ifrån igår. Måste bara försöka få in de på datorn. Hade bäst så länge PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!