piiiiiidh

Hejsan bloggisen! Idag är en sån dag då jag verkligen inte orkar göra någonting, när man bara vill ligga hemma och dega och kolla på tusen filmer. Men vet ni? Jag och tamara tog vagnen ner till stan med Sofia efter att de hade varit här (och köpt med sig hela willys) och skulle sola. Tror ni det var öppet? Oh! Måste få lite färg nu alltså. Känner mig riktigt äcklig. Blekfis.com. Dessutom när vi ska till Borås nästa helg. Imorgon ska jag fan i mig sola! Nu sitter jag och tami hemma hos mig. Sofia drog och träffa en vän. Ska visa er en bild på en tidig julklapp jag fick av mina pärlor. Haha riktiga stjärnor! Vi hörs lite senare.

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!