ÖGAT!

Fan vilken händelserik natt! På hemvägen ögade Tamara oss alla 3 och sa att något skulle hända. En liten stund efter mötte vi på en räv och kort där efter var blåljusen efter oss HAHAHA. Jag dog. Det blev nästan en prison break där för en stund asså haha! Nu är vi i alla fall hemma och jag ska strax färga Tamaras hår. Ja jag vet klockan är 02.20 men vi är skit pigga. Så blir det efter några redbull. 7eleven gjorde mig konkurs. 150 kr på redbull HAHA min plånbok sved. Varför ljuger jag? mitt hjärta gick i tusen bitar HAHAHA. Jaja, vi hörs imorgon igen, eller kanske lite senare. Ska visa kort på Tamars hår, för och efter bild ;) Puss!

Kommentarer
josefinn

Vad heter den turkiska låten i din video ''arabdans''? känner igen den, puss :D



2011-11-11 @ 16:45:08


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!