obsesion

Har precis fått i mig frukost. Äggmackor och kaffe mums! När jag vaknade låg jag och tänkte på en sak..
-

-
Varför ska man alltid springa efter någon? Jag tycker att det ska vara jämnlikt. En kille ska inte få en att gråta, han ska bara torka dina tårar och tvärtom så klart. Man ska alltid mötas halvvägs, och inte springa efter någon själv. Allt ska vara 50 % annars fungerar ingenting.. Om du älskar någon, visa de för hela världen istället för att skicka hem din partner så att du kan röja med andra .. Jag förstår att man springer efter någon om man aldrig varit kär förut eller jag menar alltså, om man är "nybörjare" för då kan man inte så mycket och man åker dit snabbare än blixten. Så som jag, jag vart blind av kärleken.

-
Men när de har gått en tid ärligt talat? Inser inte folk att det blir utnyttjade? När man blir kallad alla sorters ord, blir helt felbehandlade framför folk, när man gör allt för personen men får bara ett förlåt tillbaka och glömmer allt, sedan händer samma visa om och om igen. Lär de sig aldrig? Förstår de inte att "jag är inte den enda som får kärlek av honom ? Blir så frustrerad.. Eller.. "Jag är inte den enda som får höra ordet älskling i från den jag älskar, utan andra får höra det ifrån honom också" Alltså jag menar när folk verkligen har sett med egna ögon, hört med egna öron, när DEM SJÄLVA har sett och hört det. Är det inte något som är fel då? Hur kan man förlåta någon så många gånger? Hur kan man tro att allt kommer bli bra efter minst 30 "misstag"? Det är inte kärlek längre, det är besatthet.
-
Jag tycker det är hemskt. Jag tycker synd om de som blir behandlade på det viset men å andra sidan är det rätt åt dem FÖR ATT de vet innerst inne att killen de älskar inte älskar dem tillbaka på samma sätt, de vet att han vissa nätter är hos andra tjejer eller liknanade, men de blundar för sanningen och tror att allt kommer bli bättre. Jag kan svära att sådana människor inte blir bättre förns dem själva vill det! Så snälla sluta tro på allt, sluta tro på alla söta ord och alla mysiga beröringar. Tro mig ni är inte de enda som får orden, beröringarna och "kärleken" ..
-
Det är pinsamt hur folk skrattar bakom deras ryggar, för att de vet att pojkvännen inte kunde hålla sig till en. Det är tragiskt hur tjejen tror att killen aldrig skulle göra något misstag igen, för att han har sagt att han älskar henne och det betyder att han är ärlig. Så hon kastar istället skit på alla de som talar sanning och lyssnar på sin kärlek som gång på gång ljuger.. 
-
Det är upp till var och en hur man vill leva.. Folk verkar göra vad som helst för lite fejkad kärlek nu för tiden. Folk som vet att deras partner inte är ärliga mot dem och gör samma grejer som dem gör en lördagskväll, med någon annan dagen därpå, får skylla sig själva.

I'M OUT!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!