natt tankar

Jag kollade igenom lite i min blogg nyss "feelings" och jag måste säga att jag är rätt grym på att skriva små dikter eller vad man ska kalla de. Medan jag läste det jag skrivit fick jag ont i bröstet och något slags rus passerade genom hela kroppen. Jag saknar den personen så in åt helvete! De enda jag har nu är min kudde, för du är inte här. Du älskar mig, men du är inte här och det är din närhet jag behöver för att känna mig fullbordad. Jag hoppas att telefonen ringer snart, och att det är du. Jag älskar din röst! Den gör mig lugn. Du gör mig hel. Inatt ska jag krama om min nalle och tänka på dig, som alla andra nätter. Förut var du min bästa sov kompis, men ni har nallen fått ta sin plats. Jag släpper honom aldrig, så som jag aldrig släppte dig om natten. Jag saknar dig ! På tal om känslor.. Jag önskar att jag kunde ta tillbaka min moster. Jag vill gå på stan med henne och kolla på jul grejor. Jag vill gå hem till henne och bli fet. Jag vill skratta åt hennes skämt och tro på att döden inte finns. Döden.. Döden, åt helvete med döden.. Jag fattar fortfarande inte, asså du lever inte? Dina fötter finns inte på jorden. Jag tror inte på det. Det känns som att du är på semester. Jag vill tro att detta är en mardröm. Jag kan inte fatta att din fullproppade lägenhet står helt tom. Älskade moster, var du tvungen att fly? Mina snyftningar kommer väcka tamara. Bäst jag avslutar. Stor saknad.

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!