MY DAY

Hej på er! Haha måste börja med att säga att min lilla Ponja är bara för underbar!
Sov hos kusin inatt. vi kollade på pojkväns akademin och sedan en skräckfilm haha äckliga invalider! Vi däckade väl någon gång vid 3 och vaknade 10:30 idag.

Drack kaffe, fixade oss och stack mot stan. Mamsen hängde med också. Här nedan ska jag visa er vad jag köpt de senaste dagarna, tänkte att jag kunde göra det med tanke på att min blogg har blivit så tråkig utan bilder. Fick inte med 3 par tröjor på bild för att de var svarta och gick inte att fota, sen har jag köpte lite vantar, strumpor, trosor, smink och sådant som inte är så nödvändigt att visa upp.

(det märks att jag inte har jordens bästa kamera)
bilderna ger inte rättvisa men fuck it.






poncho (stavning?) syns inte så bra


Älskar skorna fejkade dr martens haha


Nu ska jag bara chilla hemma och senare ska jag förbi brorsan och gissa vem som kommer hem imorgon? Jo bästa babishko kommer hem ifrån turkland imorgon. BÄSTA!!!! ♥


Kommentarer
linda

hej selma! kan du inte snälla skriva vart din fina poncho kommer ifrån? tacksam för svar =)



2011-11-02 @ 21:24:37


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!