My day

Hello min efterlängtade blogg!
Jag är på strålande humör trots att tröttheten spökar hos mig. När jag klev in genom dörren låg det två brev på golvet, så snart kommer Denis hit så att vi kan fixa iordning besöksblanketterna :D JIPPI! 
-
Jag sov bara 2,5 timme inatt vilket inte var så där jätte bra men så kan de vara ibland. Skolan gick i alla fall bra, förutom att jag och Sofia, den nya Sigrid somnade stenhårt under lunchrasten på sofforna i skolan. Sofia vaknade 5 minuter efter att lektionen börjat och skrek: SELMA DITT AS! VI HAR BÖRJAT! hahaha fy fan vad vi skratta. Att man kan somna så skönt i skolan.. För övrigt har skolan som sagt varit bra, vi har varit rätt hypade haha. Tråkigt nog närvarande inte Tamara, den nya Tekla i skolan..
-
Efter skolan mötte jag upp syskonen & Levent för lite istanbul kebab och demostration mot rasister. Nu ska jag snart göra kaffe så att Denis blir nöjd och glad, sen ska jag ta mig ett bad och hoppa i säng.
-
Död.com






Homot leker smart och så vidare..


Kommentarer
Sofia.

hahaha bästa du solveig tycker om dig även fast du är ett as <3



Blogg: http://wuupwuuup.blogg.se/
2011-11-30 @ 19:24:51


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!