MY DAY

Dagen började med att jag vaknade hemma hos mami, drack kaffe och sedan fixade mig lite. Kom på att jag var tvungen att ladda luren innan jag stack så jag la mig i sängen igen, och vad händer? selmis somnar och vaknar igen kl 17:30, GREAT!

sprang ner till stan och mötte mina pärlor Sofia & Tamara för att ta spårisen hem till mig. Denis tittade även förbi och vi hade riktigt roligt idag haha vissa fick magrutor! Senare kickade jag och T till min babishko och käkade. Nu är vi hemma igen. Imorgon är det tvätt som gäller. blä. puss

Kommentarer
Ana-marija

varför umgås du inte längre med gabbe, "soshki" och resten av dina grabbar? :o :/ vad jag vet så va ni ganska nära eller? P.s du e jätte vacker! Sköt om dig :*



2011-11-13 @ 00:04:55


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!