MITT STORA FETA SYRIANSKA BRÖLLOP

Hej mina hjärtor!
Vi käkade godaste tacopajen förut. Dock lite mycket creme fresh (stavning?) men det var hur gott som helst tyckte både jag och tjejorna. Denis tittade förbi en sväng sen också. Och efter det kickade vi 3 ner till stan och sola, Sofia åkte hem :)
-
Nu sitter jag här hemma och ska strax sätta på ett avsnitt av mitt stora feta syrianska bröllop. Sen ska jag hoppa i säng. Skola och gym imorgon. woho..... :) 
-
Söta Shqiponja har gjort ytterligare en ny blogg så HÄR kan ni hitta henne nu!
Nej vi hörs imorgon, God natt!

Kommentarer
Din lilla syster shqiponja vem annars?

Nu har jag ÄNTLIGEN gittat till DEVOTE.se kolla



www.thetruestoryofponja.devote.se



Blogg: http://thetruestoryofponja.devote.se
2011-11-29 @ 17:44:17


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!