misslyckat

Det där med att somna tidigt gick åt skogen. Jag har legat i sängen i ca 4 timmar och är fortfarande inte trött. Hur fan orkar man vara jag? Har kollat på tv, vänt mig om, skitit i mobilen, druckit te, ätit mackor (tänkte om jag var hungrig och därför inte kunde sova HAHA) har försökt med allt, inget funkar. Börjar dessutom få ont i huvudet. Levent säger att jag inte kan sova för att det är fullmåne. Det är en myt! Can't believe that. Tror ni på sånt? Ooh, just det! Han/hon/den/det som kommenterar under namnet jag och me, var så snäll och tala om vem du är innan du kommenterar denna bloggen igen. Din facebook eller mail skulle sitta fint. Tills dess, håll fingrarna i styr när du är inne här! Aja det var väl allt. Puss o kram skum banan

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!