Migränen är borta!

Hej mina hjärtan!
Äntligen är min huvudvärk borta. Jag åkte hem och la mig och sov för att få min värk att försvinna och nu några timmar senare är jag pigg och fräsh i skallen igen. När jag åkte hem ifrån skolan såg jag någonting jätte fint, verkligen jätte fint. Ah love it. Det känns i kroppen kan jag säga. Lyckorus. Hoppas att det stämmer bara. Det känns som det i alla fall.

Här sitter jag med en kopp kaffe utan mjölk, blä. Eller det funkar. Min mjölk är slut. Intressant informacia :) Just det, någon undrade vem som gjorde min header och det kan jag tyvärr inte svara på. Det är i alla fall en HON och hon är min privata designer. HAHA Tack ännu en gång :*

Skolan gick bra idag med och det känns great att jag har varit i skolan hela veckan, bara kommit försent 1 gång pga att jag missade spårvagnen och sedan idag då när jag skippade sista lektionen pga migrän. Känner mig riktigt stolt faktiskt!

Ikväll kommer mina prinsessor  förmodligen hit och Tämis booy ifrån Gislaved. Denis skulle också höra av sig. Svartingen dissar oss nog, hon ska på bio ikväll. Svarta helvete! Men den "danska pärlan" (Sofia)  som Tämi säger, ska snart ta bussen ifrån snobb-lindö :) Och Rosiiita jobbar. Ääh, vadå mina prinsessor. Fuck dem. Ingen kommer. HAHA.


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!