MÅNDAG

Det har varit en sjukt lång dag. Skolan gick som den skulle och jag stack till gymmet trots min huvudvärk. Körde i ungefär en timme och det gick faktiskt bra! Efter gymmet fick jag dock spränghuvudvärk men vi var tvungna att sticka hem till Tamara innan vi kunde åka vidare till willys för att handla hem lite mat till mig. Kan ni tänka er migrän och vara tvungen att springa runt över allt. Höll på att dö. Denis hängde också med till mig men jag var tvungen att lägga mig en stund efter en tablett. Och nu är huvudvärken äntligen borta.
-
Fan vad skönt det känns att ha börjat med träningen, visst har jag bara kört en gång men det känns ändå bra. Snart ska jag ta mig en dush och sedan däcka. Vi har kört chanz efter chans här hemma och den-eksem har vunnit alla gånger idag. Fattar inte hur. Han förlorar alltid annars. Denna kvällen har varit riktigt rolig, en av de roligaste på länge och vi alla 3 har skrattat som idioter åt alla möjliga skämt. Bästa Den & Täm. HAHA.
-
Slänger in en bild på Denis och mig. 
"ta ett kort vi låtsas tjafsar" HAHAHAHA bästa vi.

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!