jag saknar dig

Jag hatar att Gud tog dig ifrån oss för tidigt. Men jag förstår honom, vem vill inte va en ängel vid sin sida?! Du flög iväg för tidigt och jag kommer aldrig sluta sakna dig. Det skär i mitt hjärta att jag aldrig mer kommer kunna besöka ditt mysiga hem. Jag önskar att du kom tillbaka. Jag känner din närvaro i min lägenhet men jag vill se dig framför mig på riktigt. Jag vill ha min moster här! Varför ska allt vara så orättvist? Varför just du? Tårarna rinner i skrivande stund. Du kommer aldrig få uppleva min framtid. Du som var så glad över att jag kommit in på gymnasiet. Du kommer int få se mig ta studenten. Fan alltså.. Jag älskar dig och jag saknar dig. Jag blöder inombords. Vackra ängel. Vaka över mig, rädda mig i svåra stunder och lova mig att vänta på mig.. Jag kommer en dag, och då ska vi skratta som aldrig förr. Vila i frid min ängel.

Kommentarer
Sara

Fint skrivet Selma. I know that feeling. Jag tror att hon på din studentdag kommer blicka ner mot dig och vara så stolt över dig. Bless



Blogg: http://unikingenannanlik.blogg.se/
2011-11-01 @ 19:25:58


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!