Grattis mami ♥♥♥♥♥♥

AMEN ÄRLIGT TALAT. JAG SKREV ETT HELT INLÄGG OCH RÅKADE TRYCKA PÅ NÅGOT OCH ALLT FÖRSVANN. BAJSHORAKUKBLÄFITTA. 
- Vi försöker igen..
Tamara kom hit en stund och sedan hade vi sällskap till stan. Jag mötte upp syrran & Levent och vi stack hem till mamma för att fira henne lite. Mycket skratt och snack där. Alltid lika kul. Jag vidarebefodrade mina albanska kunskaper och lärde Levent lite, medan min mamma bara skrattade. När Levent väl fått in en fot inom albanskan kunde han inte sluta prata, så otroligt kul HAHA och varför jag tycker om språket? Jo jag tycket det är ett grymt språk och dialekten är så jävla rolig hahaha. Vill säga grattis till min mamma på födelsedagen, ännu en gång. Jag önskar henne allt gott i livet och jag älskar henne mest av allt. Är så tacksam över att jag har dig mamma. Grattis Grattis! ♥
-
Efter några timmar hos mamma drog vi vidare till stan och möte upp Tämi och Den. Vi skiljdes åt från S & L och stack till hageby. Jag och D ringde några samtal och stack sedan hem till min baba en sväng. Det har hänt lite saker på senare tid som har fått mig att må mindre bra men är så glad att jag har så fina vänner och familj.
-
Imorgon ska vi småfesta lite och det sitter perfekt efter alla omständigheter, dessutom när jag ska umgås med mina nära och kära. Längtar tills imorgon! ♥
-
Nej nu ska jag hoppa i säng med plugget och be till Gud att jag klarar provet imorgon. Hade bäst så hörs vi. PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!