FREDAG

Hello!
Har inte haft tid att skriva. Veronica kom till mig och sedan stack vi till centrum för att handla lite frukost. Träffade på baba där och han bjöd oss på fika. Sen stack jag hem och dushade, fixade mig och nu sitter jag hemma hos honom med syrran & Levent. Vi väntar på mat hihi :)



Anonym: Jag älskade din blogg förut Selma. Gick in på den varje dag, flera gånger om dagen tillochmed.. Det fanns alltid något nytt, du öppna dig mer och så. Men nu känns det som du tappat "bloggsuget" har jag rätt? Please försök igen att komma igång på riktigt att blogga, många ser upp till dig osv.. Ingen kritik är dålig kritik, go for it girl


Svar: Jag vet att jag var en bättre bloggare förut. Du är inte den första som säger det och jag tar absolut inte illa upp. Jag är tacksam över att ni berättar sånt för mig.

Men saker och ting förändras, jag har dels inte haft så stor lust till att lägga min själ i bloggen och för att jag inte kan öppna mig som innan. Jag vet att jag öppnade mig mer, men grejer kommer ivägen. Nu har jag förstått att jag inte kan vara öppen på min blogg, jag kan inte släppa samma känslor som jag släppte innan. Jag har lärt mig hur människor och samhället fungerar på ett annat sett. Dels vill inte någon se en  lycklig, för det andra, folk gillar att läsa men sedan vänder dem på det som står i bloggen och snackar bullshit. Jag kan inte längre skriva om vem som äger mitt hjärta, jag kan inte skriva vem jag tar en kaffe med, jag kan inte skriva ut namn på samma sätt som jag gjorde innan, för folk är inte nöjda med att läsa, de sprider vidare och vänder på texterna jag skriver. Alla städer är nog likadana, men jag har lärt mig att Norrköping är den halaste staden. Folk blir aldrig mätta. Därför är jag inte som jag var innan, jag är mer ytlig nu och så kommer det nog förbli. Visst kan jag försöka uppdatera mer om andra saker, men det kommer aldrig bli som förr. Är ledsen men det får ni respektera. Hade bäst!



Nej nu verkar maten vara klar, de håller på och styr i köket som aldrig förr. Nu skrek pappa på mig, måste sticka! Vi hörs senare!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!