FÖRRA VECKAN

Det var så skönt att promenera med dig.
Det var så mysigt att känna den där känslan igen, den känslan som bara du kan ge mig.
Att få höra de tre små orden ifrån din mun. De tre små orden som jag inte hört på jävligt länge ifrån dig. Ute i en kall värld, under ett tak med gatulampor, det var mäktigt. Jag hade saknat att höra det. Att stå framför dig och se ditt vackra leende, samtidigt som du kollar djupt in i mina ögon. Helt otroligt. Det värmde min kalla kropp. Du säger det så fint. Jag älskar dig. Så fint.  Att bara vandra runt och runt och höra på dina historier, lyssna på vad du har att säga om dina känslor och skratta tillsammans med dig, det är det bästa. One love.
-

Kommentarer
shqiponja

Neeej säg inte snille skallet självaste jag fixade det!!! :) Kan du ge kalle en puss och kram från mig? :)



Blogg: http://remebershqiponja.blogg.se/
2011-11-01 @ 16:36:45


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!