FILM

Hello bloggisen! Kände att jag behövde köra ett inlägg i alla fall såhär mitt i natten. Tamara är för tillfället på toaletten och Gud vet vad hon gör där inne.. Vi har bäddat ner oss ordentligt i sängen denna kvällen med tårta, chips och power king. Vi har flera filmer på lagret men börjar känna att ögonen inte orkar hålla sig öppna länge till.
-
Sorgligt nog har jag utmanat & blivit utmanad av en vän, vem som är uppe längst. Jag brukar inte ge mig, men tror att jag lägger mig ner för denna gången haha. Imorgon startar vi nog dagen med frukost på sängen och film. Det är såhär att ingen av oss ska till skolan, så vi förtjänar detta. Snart är det dessutom dags för röda veckan, magen gör så inihelvete ont!
-
Juste, passa på att ställa frågor till frågestunden HÄR!!!!!!!!! så svarar jag inom några dagar. Förmorligen via en videoblogg :)
Vi hörs då! PUSS

Kommentarer
sofia

vad fin du är!:)



Blogg: http://scenbloggen.com/sofiajahnke
2011-11-09 @ 12:24:21
Monika

Följa varandra på bloglovin? :D



Blogg: http://ttomtenissarna.blogg.se/
2011-11-09 @ 14:35:16
Anders

Hejsan,



tänkte bara tipsa om våra bloggtävlingar som vi anordnar borta på Seatfinders resblogg:



Seatfinders modetävling:

Skriv om den bästa staden att shoppa i och vinn ett presentkort på Nelly.com



Seatfinders barntävling:

Skriv om bästa resmålet med barnen och vinn ett presentkort på Toys R Us.



Seatfinders TV-spelstävling:

Skriv om ditt lag favoritlag i NHL, NFL eller NBA och vinn ett presentkort på cdon.com.



Med vänliga hälsningar,



Anders



Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!