En promenix

Nu är jag hemma efter en promenad, mysigt värre! Trots kylan. Marie & Peddolina är bara för roliga haha så otroligt roliga tjejer. Sitter och kollar på Vad kvinnor vill ha (jag tror den heter så) på kanal 4. Imorgon har jag tänkt att städa här hemma, riktigt ordentligt och sedan vika in all tvätt som äntligen blivit torrt. Eller det har nog varit torrt i några dagar nu HAHA jag är lat. Men tyst om det. schhh!
-
Nej nu känner jag att det blir för mycket skit snack. Skulle sitta fint med en det Big mac nu. Ja, det skulle det verkligen. Framför allt eftersom att jag börjar mitt nyttiga liv på måndag. Hur ska detta gå? .. Det återstår att se!
-
Jag hör av mig senare om jag inte somnat, annars hörs vi imorgon. Pussar

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!