DÖDA TID

Tämi & Sofia var inne på willys för en liten stund sen, power king ♥ så de är här vilken minut som helst.
-
LÄS! :)
-
Sofias blogg - Wuupwuuup.blogg.se
Tämis blogg - DeChanz.blogg.se
Roses blogg - Rooseetienne.blogg.se
-
Alltså vilken fin vän jag är som fuckin reklamerar mina gyals! Nej nu ska jag fortsätta att lyssna på min musik. Jag lyssnar på allt ifrån Rnb, reggaeton, depress musik, gangsta shit, kärlekslåtar. Allätare typ hihi. förutom rock -.-
-
Nej nu ringde Sofia, måste ner och öppna puss!

Kommentarer
joanna

Hej jag heter Joanna och är 23 år och när jag var 14 år fick jag diagnosen Aspergers syndrom och nu bloggar jag öppenhjärtar om livet med diagnosen för att samhället ska få mer insikt och förståelde för hur det är att leva med Aspergers syndrom och att alla är lika värda trots bakgrund:)

Så besök gärna min blogg:) kram

Ps. glöm inte att anmäla dig till alla roliga tävlingar med super fina priser:)



Blogg: http://domkallarmighannes.com
2011-11-18 @ 22:01:46


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!