Det spökar.

Inatt när jag och J skulle sova sattes värmefläkten igång. Jenni kollade på mig, jag sa det är bara min moster och så gick hon upp för att stänga av den, men precis när hon skulle stänga av den så slocknade den av sig själv. Jenni flög tillbaka i sängen och jag såg skräcken i hennes ögon. Jag sa åt henne igen: Jenni ta det lugnt, det är bara min moster som är här. Hon vill inget illa (och så försökte jag somna om igen)
-
- SELMA SELMA, sov inte snälla!!! Efter några minuter startar värmefläkten av sig själv IGEN. Denna gången går jag upp för att stänga av den med tanke på att Jenni inte vågade. Precis när jag ska böja mig ner och stänga av den, stängs den av, av sig själv.
-
Typiskt eller läskigt ? Jag blev inte rädd. Jag vet att det bara är moster som är här och vakar över mig. Älskade moster. Du får tar det försiktigt när jag har vänner här, Jenni är inte den enda du skrämt haha! Love you till tusen ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!