Bästa klassen

Hej igen! Jag kom precis ut ur dushen och ska hoppa i säng inom 10 min. Någon undrade om jag kunde skriva ner mitt träningsschema och visst kan jag göra det, men jag orkar inte just nu :( 
-
Tänkte bara skriva att jag tror att jag har jordens skönaste klass. Vi hade så himla kul i skolan idag att det inte finns ord, vi skrattade så att vissa fjärta, faktiskt! HAHAHAHAHA! OCh då mina vänner, då är det grovt kan jag ju säga. Och när man hör ett sådant ljud skrattar man ju inte mindre heller. Vi körde på egen sexualkunskap samt kärlekssnack och massa skämt. Otroligt härlig stämning! Vi har så kul!
-
Nej nu sätter jag punkt här tycker jag och stänger ner facebook. Natti sötisar!
-
"Selma + 2 boys = P.I.M.P
Made by Jennifer & Rebecca
Röd tampong (Tamara)"

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!