ÄNNU EN SÖNDAG

Hejsan söndag!
Har ni haft en fartfylld helg? Själv har jag för det mesta dels umgåtts med brudarna och den-pen så klart! Igår kicka vi hem till Rose och jag fick dessutom med svarta pärlan! Det var en trevlig stund där med mycket skratt :)
-
De flesta drog tidigare, så jag promenerade hem inatt med mina livvakter som bestod av syrran och levent, rose och patte. Jag har underbara människor i mitt liv som promenerade med mig ända till hageby, till min port :)
-
Nu ska jag dricka kaffe och äta lussekatter/lusstebullar (?) som hanciis mamita har bakat! Idag ska jag bara chilla base alltså. Skola imorgon igen, uft! Helgen går för snabbt.
-
PS. Det är inte jag som har fixat min header! Jag kan inte sånt.

Kommentarer
jackie den bästa chan

och så ska vi lägga till att bästa jackie fyller år och att du saknar mej men vågar inte säga det högt !! :) love you habib<3



2011-11-20 @ 15:42:34
Anonym

HAHA Asso orka att du ska härma din brurs flickvän med allt du skriver



2011-11-20 @ 19:24:58


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!