ABO SEX

Linda: hej selma! kan du inte snälla skriva vart din fina poncho kommer ifrån? tacksam för svar =)
Svar: Min poncho kommer ifrån Cubus :)

God morgon på er mina änglar. Jag ställde alarm på 11:00 men gick inte upp förns kvart i ett. Hoppade in i en dush och nu sitter jag här precis påklädd och dricker kaffe och käkar knäckemackor med ost och gurka + aromat LOVE IT.

Måste alldeles strax fixa mig lite snabbt och sedan kicka mot brorsan, det är bråttom! Hade bäst.

Här får ni en bild på en gubbe som jag och Tamara gjorde igår, ni vet när någon gör huvudet - viker pappret - någon gör överdelen av kroppen - viker pappret osv osv.. haha fett kul!


Kommentarer
Linda

tack så mycket!!! :D



2011-11-03 @ 15:50:37


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!