13/11-2010 DANIEL RACK

Nu har du varit borta i ett år och jag fattar det fortfarande inte. Du lever inte på jorden längre.. Det var ett år sedan vi satt i bilen på väg hem ifrån malmö och vi får ett samtal som säger att du har stuckit till himelen. Det var ett år sedan.. Helt sjukt! Jag saknar dig och jag tänker på dig ofta. Detta är fortfarande overkligt för mig och säkert för resten av alla som kände dig också. Din familj saknar dig konstant, så jag hoppas att du vakar över dem. De behöver det. Vi ses en dag och då ska vi lyssna på alla de låtar vi lyssnade på tillsammans. Sov gott tills dess gubben. ♥

Kommentarer
jag

får man fråga hur han dog ? du är as vacker , älskar din blogg . puss !



2011-11-13 @ 10:55:15


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!