YOU GO GIRL!

Jag har pratat ett tag med tjejen som kommenterat angående mitt hat-inlägg. Jag måste säga att hon är en väldigt underbar kvinna och jag har ALDRIG ogillat henne, vilket hon trodde - och det kan jag mycket väl förstå! hon är en otroligt bra tjej och jag önskar henne all lycka i framtiden. Måste säga att det var riktigt skönt att få prata med henne, vi har ju en del gemensamt om man säger så :) Det är fint att se hur starka vi faktiskt är, utan att skryta om det! Puss på dig Snäckan ♥


bjuder på en gammal bild som inte hör till med texten :)


Kommentarer
Anonym

kan du inte printa din logg på fb? vill se hur den ser ut haha. =)



2011-05-03 @ 01:00:23
:)

aw, så söt du är ! nu blev jag riktigt glad :)

tyckte också att de var hur skönt som helst att prata med dig, kände verkligen att du förstod mig på ett sätt som inte många gör. så om någon är underbar så e de du tihi :)

vi är grymt starka o de ska vi va jävligt stolta över! KRAM <3



2011-05-05 @ 00:39:20


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!