YOU ARE FOR REAL!

har snackat med min pingla verro en hel del idag. förut kom frugan med ett bra förslag på FB. "jag har en bra idé! eftersom att vi har distansförhållande borde vi köra på en högre nivå nu, vi borde skaffa oss skype så att vi kan se & prata med varandra live"
några minuter senare hade båda laddat hem det och och registrerat oss på skype, så nu sitter vi som två idioter och skrattar åt varandra. vi har snackat skit, skrattat, och spelat HAHA fett kul. så härligt att ha henne som vän!
jag ska strax dissa frugan & lägga mig och sova så att jag kommer upp till skolan imorgon. natti natti, puss och kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!