Vad fan ska jag göra?

Hej jag har skrivit till dej förut om mitt problem att jag gillade en kille men vi känner knappt varandra men sen skrev jag till dej igen om det men du svarade inte. Då du svarade första gången och rubriken på det inlägget är ''i love him but i don't know him''...men nu har det hänt en massa igen så vill ha lite råd av dej så skulle uppskatta ifall du kunde ge mej lite råd!
Jo en av killens kompisar hanS kompis förnamn börjar på O så kommer skriva O när jag skriver om hans kompis iallafall, O skrev till mej på fb att han inte tror att killen gillar mej O vet att jag gillar han å så jag har berättat det för han å så, då sa jag att jag inte heller troR det sen så snacka vi lite om det sen sa jag men fråga killen då om han gillar mej eller inte så får vi ett klart svar, då ringde han killen och killen sa såklart nej vet inte känner henne inte. Och det är ju klart det är bara jag som är konstig som gillar han fastän jag inte känner han...sen skrev en annan av killens kompisar till mej och hans förnamn börjar på S så kommer skriva S när jag skriver om han nu. S frågade mej ifall jag gillade killen då sa jag haha ne vadårå då sa han att O sagt allt jag sagt till O till alla å så...men O sa till mej att killen själv sagt att han tror jag gillar han och att han sagt att jag skriver till han mycket och har ringt han å så... allt kom på varann så jag vart osäker där, så jag ringde killen och sa vafan jag får höra att du går runt och säger saker då sa han nej jag har inte sagt nått då sa jag du vet inte ens vad jag menar då sa han att ne han har inte sagt nått och att han knappt sanckar om mej å så..sen dess känns det som att vi inte mera har skrivit till varann å så men när jag tänker till så äre sen hans pappa dog alltså förra månaden han inte har svarat när jag skrivit till han. Han svarar när andra skriver till han men inte när jag skriver förstår inte riktigt vad jag har gjort för fel. Det känns så konstigt att vi inte mer snackar eller så, hans kompis O säger att jag ska låta han vara inte skriva till han att han inte gillar mej att han stör sig på att jag skriver till han och ringer han å sånt men en del tror att O försöker förstöra men jag vet inte liksom hur kan S vetat att jag ens snackat med O det måste ju vara O som sagt nått? Men jag vet inte ritkigt det låter inte rimmligt att O vill förstöra för mej med killen för det var O som tyckte jag skulle gå fram till killen när vi sågs å så å snacka med han men de gjorde jag inte...men nu säger han hela tiden att jag ska låta killen va och ALDRIG höra av mej till han...vi hade bestämmt att vi skulle vara med varann jag och killen MEN den helgen vi skulle vart med varann dog hans pappa den veckan så jag vet inte det kan ju vara pga hans pappa han inte orkar och så jag vet inte riktigt, men O sa att killen bara sa att vi kunde vara med varann för han inte orkar med mitt tjat, att han aldrig kommer höra av sig om när vi kan vara med varann eller nått. Men det låter knäppt jag sa bara till killen om vi kunde eller när vi skulle vara med varandra två gånger och det är väll inte att tjata, eller? sen en dag när vi var på en match så var vi jätte nära varndra då tog S sin arm runt killens nacke och skrek mitt namn och sa här är J {asså killensnamn) typ några gånger men jag ba kolla upp å skaka på huvet å flina, sen satt S och kasta papper på mitt huve å så han må vara 18 men jävligt omogen, sen så såg jag att killen satt å kolla på mej ett bra tag jag kolla på han ibland och han bara kolla på mej å flina å så...men asså vad ska jag göra jag mår inge vidare om du förstår jag har inte gjort så bra saker mot mej själv sen dess att killen inte svarar längre när jag skriver och att O sagt att killen inte orkar med mej å stör sig på mej...vad ska jag ta mej till:/?
btw älskar din blogg!


SVAR: hej snuttis! jag ber om ursäkt över att jag inte svarat på ditt andra meddelande. måste ha missat det på något vis (?) jag känner igen dig lite grann när du berättar (försökte hitta den andra frågan jag besvarat men jag måste nog ha glömt att katigorisera den för jag kan inte hitta den :( ..

Det är jobbigt med en kille som undviker en, jag har själv haft samma problem men idag vet jag vad det berodde på också, han ville inte såra mig. Det är lättare att förstå varför när man VET varför han inte svarar. varför han undviker mig osv.. Nu när du frågar honom kommer han till 99 % inte vara ärlig, han kommer bara säga "jag pallar inte med dig bara stick". Men om några månader kanske han faktiskt kan erkänna att han hade en jobbig period i sitt liv och inte orkade med flickvänner för tillfället (för så tror jag att det är). Han har misst sin pappa beklagar sorgen ♥ och därför kanske han inte ha lust att binda sig eller ens träffa tjejer som tycker om honom. Han kanske bara vill vara fri med sina vänner för att kunna hantera allt som springer omkring i hans huvud nu.

O verkar vilja förstöra lite, men å andra sidan kan det ligga en viss sanning i de han säger, för killar är inte 100 % ärliga mot varandra, de säger inte om dom tycker om tjej så ofta. O kan även vara avundsjuk på sin vän som faktiskt har en tjej som bryr sig om honom medan O inte har någon tjej tycker om honom eller liknande?!

Jag tycker personligen att du ska vänta lite med att höra av dig till honom, och att inte vara på nu när han har det som jobbigast även om du vill finnas vid han sida då han har det som tufft nu. Killar är konstiga, de tycker att man är tjatig för minsta lilla.. Släng iväg ett sms "Jag förstår att du har det jobbigt, jag finns här om du behöver prata" INGET MER. Han behöver nog lite tid för sig själv som sagt. Men om det skulle vara så att han inte hör av sig på flera månader så ska du skita i honom. Fuck han bara. För då är han verkligen ingenting att ha.

Hoppas det löser sig. KRAM!

Kommentarer
tn

tack för ditt svar, ska låta han vara ett tag och skriva att jag förtår att han har det jobbigt och att jag finns, sen om nån månad ringa han! tack så mycket<3



2011-05-14 @ 12:34:13


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!