Update

Har pratat med min älskade manne i telefonen två gånger idag, det var både länge sen jag prata med honom OCH länge sen jag träffade honom min älskade lilla plutt! Vi skrattar jämt dödligt mycket tillsammans. det räcker med att säga ett litet ord så dör vi båda två hahaha.

jallafall jag har inte haft så mycket för mig. nyss gjorde jag en toast och om ni inte dippar toasten i ketchup (+ svartpeppar) är ni mesar. det är fett gott !

visar också en bild på ett fint armband jag fick ifrån brorsans blivande fru, tack bästa katti ♥





man kan alltid ha roligt med camen i väntan på bättre tider.



bitch.. what are you looking at? :S









HAHA alltså kan man ha tråkigare än mig? :( hur mobbad får man bli egentligen?

nu ska jag kolla på eurovision... turkiet är inte med i år :( brukar hålla på både sverige & turkiet, men i år får det bli sverige bara ♥ och om inte vi vinner får gärna bosnien ta hem segern med Dino Merlin.




Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!