Träningsnarkomanerna D & K

Nu har jag dushat. om 6 min börjar big brother, sa ju att det skulle bli en perfekt timing ;) har precis läst min brorsas blivande frus blogg. Hon och min bror har en gemensam blogg HAHA de är så söta tillsammans. Gillar ni träning och nyttig food ska ni besöka deras blogg. de är verkligen två träningsnarkomaner. min systers pojkvän levent har även börjat joina deras träningspass så snart är levent också hulken.

skulle vara fett att ha min bror som personlig tränare, han är grym! besök deras blogg HÄR (länken öppnas i ett nytt fönster) nej nu ska jag hoppa i säng och softa framför tvn. smeell ya later eller imorgon. PUSS.


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!