TORSDAG

Hej på er mina söta underbara syskon.
Svettas ni? jag vet inte varför jag skrev så. men jallafall, ni som svettas kan ju kommentera.. eller något :) det blev ingen skola för mig idag, mamsen väckte mig halv 9 - GÅ UPP NU! och sen stack hon för att klippa håret. Jag somnade om och vaknade vid 11 när hon kom hem, inte bra inte bra. men imorgon då jävlar ska jag göra provet!

hoppade upp ur sängen och fixade mig snabbt för att sedan sticka och handla med mamma. vi var klara redan på en timme, så nu har jag suttit hemma i en timme också. om sisådär 40 min ska jag röra mig mot stan. ska på möte med brorsan & katti. sen ska jag möta upp syrran efter mötet och springa runt på stan. vet inte om D & K joinar oss. får se får se.

tagen för en timme sen:


Kommentarer
ida

fin skinnjacka, vart kommer den ifrån? :)



2011-05-19 @ 20:10:04


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!