TISDAG

Idag skulle jag åka och handla med syrran, hon skulle ringa och väcka mig vid 11 tiden men ingen Suzan ringde så jag gick upp vid 12 tiden och ringde henne. De skulle åka och handla imorgon istället. idag har jag ingenting speciellt för mig, så jag tror att jag ska städa iordning mitt rum.

måste berätta en sak som hände igår.
levent ringde syrran precis innan hon kom hem igår och sa att en fågel hade störtat in i fönstret och sprang runt på fönsterbrädat. och vet ni? när en fågel kommer är det en hälsning ifrån döden. levent var säker på att det var danne. det var ju hans födelsedag igår.. ♥

Kommentarer
Fillan :)

Jag är 16 år och är fortfarande oskuld, vad kan hända första gången när man har samlag? Alltså jag menar, kommer jag att blöda första gången eller så där. Kan någon se om man är oskuld? Gör det ont första gången.. Är väldigt tacksam om du svarar, för jag har aldrig vågat fråga någon annan.. Och du har desutom jätte bra blogg & är super duper vacker! <3



2011-05-24 @ 19:58:45


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!