SVAR!

HELT SINNESSJUKT!
jag har skrivit till dig förut,och då nämnde jag att jag och din kusin alltid har hatat varandra. efter att ha läst vad hon har gjort mot dig är jag bara ännnu mer övertygad om att den bruden föddes med grova fel i huvudet. det du skriver om att hon inte kan skaffa sig någon egen kille utan ska springa efter andras är så jävla sant. mitt ex kunde hon inte släppa på 5 år. haha jävla psykfall. tycker så jävla synd om dig. jag har själv läst om hur mkt ni jämt umgicks och gjorde i princip allt ihop. hoppas verkligen att du står på dig, för det hon gjorde e fan oförlåtligt. säger det igen, du verkar va en riktigt grym, tjej, o ja gillar din blogg som fan :) kram!

svar: det kan du ge dig fan på! hon har prova problem precis som du säger. hon är absolut inte mänsklig som kan bete sig på det viset. jo men visst, det är många killar hon inte släppt, många förhållanden hon förstört - och dum som jag var skyddade jag henne ALLTID. jag har en aning om vem du är, men är inte helt säker. kan du inte skriva vem du är? här eller över facebook? :) tack för dina komplimanger, det värmer massor. puss & kram skumbanan ♥

Kommentarer
Anonym

Jag håller med er tjejer har själv lite problem men det jag får höra när jag vill förtränga dessa brudar e att jag e skadad ? Det e jag väl inte ? Eller vad tycker du Selma ? Jag e väl inte sjuk i huvudet som e bitchig mot tjejjer/ex som på något sätt förstört det mellan mig och min kille. Jag har inget emot ex så länge de håller avstånd men när hon väl gjort något så ska hon veta att HON HAR STORA PROBLEM MED MIG. Vet inte vad det e med dagens folk , de tycker att det e okej i förhållanden med sådana saker men det tycker inte jag. Men och andra sidan så ska ni veta att killen e lika dum om han gör något med tjejen. HAN SKA FAN SÄGA NEJ OM HAN ÄLSKAR SIN TJEJ HUR MYCKET DEN ANDRA ÄN BÖNAR OCH BER. Usch ! Trash vill man inte ha i sitt liv.



2011-05-03 @ 00:19:26


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!