SVAR TILL ANONYM

fråga: hej !:) jag undrar vad som hände med fillifjonken ? ni var söta

svar: hejsan! bra fråga, för ingen fillifjonk har synts till här på ett tag. tiden gick och ingenting speciellt hände mellan oss trots att vi betyder väldigt mycket för varandra, anledning till det tror jag är att vi inbillade oss rätt mycket om vad vi kände och så. till slut valde jag i alla fall att skita i det vi påbörjat dels för att det inte kändes så vettigt och varför ska jag försöka inleda något nytt när jag egentligen känner något för en helt annan individ?! men vi kommer alltid att stötta och finnas där för varandra, det vet jag :) han är en sann vän och jag kommer aldrig tveka på att ringa honom även om tio år. jag vet att han inte tvekar på mig heller.



har kollat på big brother som sagt, nu ska jag ta mig en kvällsmacka och inte göra någonting alls. är sugen på någonting.. men vet fan inte vad. skulle sitta fint med tacopaj. hm selma sluta överdriva nu. haha puss och god natt fina ni!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!