SUMMERTIME!

Hej på er mina vänner.
sist jag skrev var jag på dåligt humör, men inte länge till. jag promenerade ner till syrran. fett skönt med musik i öronen och en sol på 26 grader som värmde mig. FETT SKÖNT. vi var ute med hunden, lagade GOD mat och sedan kom levent hem också. vid halv 8 tiden stack vi till sams och hängde med rose som jobbade, de drack lite oså. efter ett tag kom även klyft och när hon slutade stack suzan & levent hem medan herr & fru wallerman skjutsade hem mig, thank u :)

sitter här och kollar på bb och försöker sätta in bilder ifrån levents kamera. hans sladd har gått sönder och han måste ha bilderna. jag valde att ta hem kameran för att jag kom på att stationära datorer har minneskort uttag. och det har jag, men bilderna kommer inte upp? det laddas inte eller något? vet någon av er vad det kan vara för fel? vad ska jag gå in på för att de ska komma upp? :(


har massor bilder som jag vill ha på kameran också :( om någon kommenterar som vet, vore det guld värt ♥







levents nya bord & stolar. han fick guldmedalj av mig för de. FETT SNYGGT!


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!