STAY STRONG

Allt händer av en anledning och jag är säker på att Gud har planerat våra liv noggrant. Han fyller oss bara med de bördor vi är kapabla till att klara av, de bördor han vet att vi kan hantera, även om vi inte känner så just i den stunden. Stay strong även när du är på botten. vi alla kan klättra, vi alla kan klara av våra problem, hur stora eller små de än är. det gäller bara att ha tålamod och tänka framåt. följ ditt hjärta, gå på magkänslan. Ha ett mål och sikta mot toppen.

jag är beredd att finnas där för de som behöver min hjälp. jag kanske inte alltid kan hjälpa till så mycket men jag kan alltid lyssna på vad ni har att säga. vänner, familj & främlingar. vi ska hjälpas åt!

ibland kan folk utnyttja din godhet, även min. var på din vakt även när du sträcker ut en hjälpande hand! nu för tiden finns det många ormar som gör allt för att få din hjälp och sedan hugga dig i ryggen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!