STÄDAT - CHECK!

äntligen klar med städningen! allt står på sin plats, och det doftar underbart. nu känns det fresh här inne. har bara inte orkat fixa sängen än, tar det senare. är ni som jag och häller i 700 olika medel i skurvattnet? jag hällde i sånt medel man har när man skurar, sköljmedel (doftar extra gott) och klorin (smeells freesh).  när jag tvättade av min byrå & lite andra grejer hällde jag också i sköljmedel haha mitt rum luktar underbart!!!!

käkade en sallad innan jag satte igång med städningen och det är det enda jag käkat idag. känner att jag behöver få i mig något mer. kyckling? får se vad jag hittar på för gott! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!