stå upp för er själva!

-
Hello sweethearts!
Visst känner man sig dum ibland när man låter saker ske, som man egentligen inte borde tillåta?  till försvar är man inget mer än en människa, och människor gör misstag, om och om igen. fel val, fel vägar. det värsta jag vet är när man låtsas att man skiter i en person, när det egentligen är raka motsatsen. när personen själv har erkänt, gång på gång. men sedan blir man luft när andra kommer in i bilden, och när de andra gått sin väg, är man återigen hela världen..

känslig skulle jag faktiskt inte vara nu, det bara blev så. tankar tankar :) jag har i alla fall precis mättat magen med min mammas alldeles egna biffar, potatoooo och brunsås. mmh.  + sallad på det förstårs! ska ta mig en kaffe nu och sedan hoppa in i en dush.


hoppas peter lämnar big brother ikväll, men tror dock det blir sara..

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!