sover ni?

Är ni fortfarande vakna mina små nattugglor? jag är ! eftersom att jag sov bra många timmar efter rättegången, är jag inte ett dugg trött vilket inte är så bra.. ska lägga mig snart och försöka sova. vi hörs imorgon igen mina vänner. sleep tight!

anonym: Varför sitter dina ögonbryn mitt i pannan?
SVAR: hej på dig din lille korv. ja du, alla får ju tycka som dom vill och jag tycker inte de sitter i pannan. visst sitter dom högt upp, och det är så jag format dom: alltså "sitter dom i pannan" för jag trivs att ha dom så :)


Kommentarer
Elena

Jag gillar't! Ögonen blir mer markerade och får mer uppmärksamhet om ögonbrynen sitter så :)



2011-05-26 @ 09:07:38
Adelina

Haha vaaa vadå i pannan. Du har världens snyggaste ögonbryn! Vill också ha så :D



Blogg: http://adelinaadelina.blogg.se/
2011-05-26 @ 11:37:03
nathalie

JAG MED DÖR FÖR DINA ÖGONBRYN FAN, vill också haaaaa :D



2011-05-26 @ 14:05:15
Sandra

Vart skulle ögonbrynen annars sitta? Håller med de andra som kommenterat du har riktigt fina ögonbryn! =)



Blogg: http://saandraab.blogg.se/
2011-05-26 @ 14:47:35
alma

Den som kommenterat måste ju vara hjärndöd?

P.S YOU LOOK GREAT



2011-05-26 @ 16:35:09
denise

hahahha bästa kommentaren någonsin just bara för att den var så otroligt retarded!



2011-05-27 @ 18:37:53


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!