SÖNDAG - hos viccy

dagen började med att jag vakna runt halv 1, sen kom viccy och hennes syster och hämtade mig. vi åkte ut till himpa där viccy övningskörde haha var lite nojig till en början, men hon körde bra så det var inga problem :)

efter vi varit där åkte vi hem till viccy och käkade, spelade plump & chicago och sedan tog vi vagnen ner till stan för att sola en snabbis. efter solningen kickade vi hem till mig en sväng för att hämta lite grejor, för jag sover nämligen hos henne inatt. nu sitter jag i hennes säng och väntar på att hon ska dusha klart.

om en timme börjar BB, hoppas äckel peter åker ut! på tal om bb Rodney var i blacka igår (bob marleys minneskonsert) och jag sket självklart i att åka dit.... dumt val :(

jaja, vi ska feta oss med ostbågar och nötter, smaskens!

förresten, minns ni att jag skulle lägga upp en love question idag? vi tar det imorgon när jag är hemma istället. puss och kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!