SKYPE INTERVJU! (right now)

EFTERSOM ATT VI INTE HAR NÅTT LIV

Vad heter du? : Veronica Timon Courtney.

Hur gammal är du? : Hon föddes en tisdag för 6686 dagar sedan. Hon är alltså 18 år och ca 3 månader gammal.

Jalla.. vad gör du på fritiden? : checkar in nakna killar på internet.
MER? : 70 % av min fritid pratar jag med Selma och de resterande 30 % är jag inne på facebook.

nästa fråga.. hm.. vad faller du för slags killar? : OJ.. HAHAHA.. det var en tuff en. jag har haft lite olika, det är lite svårt att säga. jag har testat dom flesta länderna.

Har du någon pojkvän nu? : asså, man kan ju inte kalla det pojkvän, men jag får ju inte röra någon annan om man säger så. det är ömsessidigt!!!! AA MEN JAG ÄR VÄL UPPTAGEN... :)

hmm.. nu övergår vi till skolan, går du i skolan nu?
: nae inte fram tills på tisdag, men annars aa.
Såå.. vad går du för linje? : jaa du, IV inriktat DESIGN. men efter sommaren blir det gymnasium!

jaha okej.. var bor du om man får fråga? :
men selma det vet du ju redan.. jag bor i stockholm (stockolmska, vill döda henne)

vad ska vi ta för mer fråga.. hmm.. detta var svårt.
Vad föredrar du: en stor snopp, eller en LITEN som är superteknisk? :
Assåå.. ee.. lite av varje.

aha.. så det var ditt slutgiltiga svar.. ? : AA..

Vad tänder du mest på hos en kille? :
jag vet inte, typ när jag får se hans nakna överkropp. vem tänder inte på en bar överkropp? uuntz untz...

Vad är ditt favoritställe?
: (VISKAR) ungdomsmottagningen.. det är en plats där man får träffa gamla vänner...

Favoritdrink? :  sex on the beach.

Påtal om sex on the beach, var är det sjukaste stället du har.. hur ska jag skriva. gjort DE DÄR.. hmm.. ?? : jag måste tänka.. en nära väns matbord.

INTERVJUN AVSLUTAD. TUPPEN UPP. TA ALLTING MED EN NYPA SALT, TACK! puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!