skolan, check! solning, check!

Shuuuuuuuuuu systrar & bröder. HAHA. zuuuuuuuup?
det gick bra idag i skolan, men jag gjorde inget prov. imorgon gör jag provet istället. idag gjorde jag bara klart uppgifterna & repetitionen inför provet. så imorgon blir perfekt!

efter skolan tog jag och viccy en sväng ner till stan för att sola och när vi solat klart träffade vi på katti & brorsan, och lite längre upp träffa vi mamsen. hela familjen sedef i stan NÄSTAN haha.

nu är jag hemma, har precis kokat kaffe som jag ska gå ut till köket och hämta efter jag skrivit klart detta inlägget. sen ska jag städa iordning mitt rum som ser ut som ett bombnedslag för tillfället. bädda rent ska jag också göra.

ikväll sover jag dock inte hemma, ska sova hos rosii min pingla. hon jobbar till nio, så jag ska möta upp henne efter jobbet. försöker tvinga på henne att hämta en grekisk sallad till mig efter att hon slutat :$ hoppas gud, det är så gott!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!